Alla inlägg den 19 december 2010

Av Ida Andersson - 19 december 2010 21:52

idag har man julbakat med mamma (y)

det blev havrebullar, pepparkakor och knäck! jag har faktiskt inte gjort så mycket mer idag, eller jag har pluggat lite körkortsteori!

det är så jävla skönt, bara 2 dagar kvar tills jullov och då ska jag plugga häcken av mig, med både körkortet och skolarbeten. jag som tänkte ta det lungt på jullovet men vill man ha bra betyg och kunna ta sig dit man vill på egen hand så måste man plugga.

alltså jag ska erkänna en sak, jag är jätte nervös och stressad över körkortet, pga att alla mina kompisar har typ fått körkort och inte jag, men fyller man set på året så gör man, suck..

jag tycker jag pluggar och pluggar och kör och kör men att det inte leder någonstans.. sen är jag nervös för att köra med körskolan.. hatar detta!

sen så har jag pratat med Julia idag som jag inte träffat på flera år, så vi bestämde väll oss för att hitta på något snart! :D (y)

nej nu kommer jag inte på något mer att skriva så, ha det bra!

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards