Alla inlägg under november 2010

Av Ida Andersson - 29 november 2010 19:29

okej det där med att jag skulle försöka blogga varje dag efter jag kommit hem från min APU funkade inte så bra, hehe.. men har sjukt mycket att tänka på just nu.. idag har jag inte gjort så mycket förutom att varit på APU från 07:30 - 15:00, det har väll gått bra men varit sjukt segt eftersom jag inte känner mig så pigg, börjar väll bli sjuk, har ju haft ett förkylningsvirus eller vad man ska kalla det i kroppen i över 10 veckor, jippi.. aja, nu sitter jag här med en kopp te och ha ont precis överallt och fryser, blir nog hemma imorgon, då blir det sängen hela dagen med te och robert gustafsson.. sen vill jag ha tillbaka kvällen/natten den 20 november det var awsome!

hoppas att alla står ut med att jag inte fixat någon header än, men jag kan säga det kommer, det kommer!

hoppas ni har haft en bra dag!

puss


  

Av Ida Andersson - 21 november 2010 20:28

jag är så sjukt dålig på att blogg men det är för att det är så mycket just nu med skola, praktik och vänner och så.. aja, denna helg har varit helt underbar, min syster kom hem på onsdag, fyllde 18 på torsdagen, fest på fredagen och krogen igår, så sjukt underbar helg :D

hur har eran helg sett ut då?

jag lovar att jag ska börja blogga mera, ska försöka blogg varje dag efter praktiken..

vi ses och hörs!

puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards