Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ida Andersson - 19 september 2010 19:03


I set out on a narrow way, many years ago
Hoping I would find true love along the broken road
But I got lost a time or two
Wiped my brow and kept pushing through
I couldn't see how every sign pointed straight to you


Av Ida Andersson - 19 september 2010 18:13

nu orkar jag inte vara sjuk längre.. att det aldrig kan ge sig så man kan få må bra en ynka dag iallafall och så man kan sätta igång med träningen på riktigt, fuckfuckfuk.. aja, jag får väll inse att det inte kommer bli så mycket bättre på ett tag, men man kan ju alltid hoppas.. idag har jag varit duktig och städat hela huset och min stuga från topp till tå, mamma och pappa blev jätte glada :)

sen har jag fått en bula i huvudet när jag städade, jag fick den genom att jag skulle plocka upp lite från golvet så jag kunde dammsuga och då slår jag i huvudet i ett gaderobshantag, ont som fan gjorde det kan jag ju bara säga..

men nog om det, har nyss fotat lite och nu sitter jag här och kan inte andas eller typ prata pga förkylningen.. men som sagt internet funkar inte på min dator så kan inte lägga in bilderna än men dom kommer så småningom..

hur har eran söndag varit då?

puss


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards